1. Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока, както и да върне същата за замяна в срок от 14 работни дни, когато тя му е доставена при едно от следните условия:

1.1. Доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.

1.2. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката. 
Клиентът има право да заяви подмяна на размер или артикул, фигуриращ в първоначалната му поръчка в срок не по-дълъг от 14 работни дни от датата на получаване на поръчката. В този случай е необходимо да върне пратката на адрес: гр.София, ул.Георги Обретенов 9, Спортник ЕООД

2. При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока Клиентът има право в срок от 14 работни дни, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да върне получените артикули.
Спортник ЕООД възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.

Транспортните разходи за връщане и замяна са за сметка на клиента, освен в случаите когато:
 
-получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
-грешката е настъпила в резултат на наша вина;

2.1. Адресът за връщане на стоките е: гр.София, ул.Георги Обретенов 9, Спортник ЕООД. Връщането се допуска при следните условия:

2.1.1. Заявката за връщане на стоката е подадена писмено през формата за връщане на стока на интернет адрес www.sportnik.bg, в срок от 14 работни дни, считано от датата на получаване на поръчката.

2.1.2. Стоката е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от "Спортник" ЕООД – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава).

2.1.3. Когато връщането на продукт е за сметка на Спортник ЕООД това става задължително с куриерска фирма Еконт Експрес ООД, а НЕ с произволно избран куриер от клиента.

3. Връщане на суми

3.1. Връщане на суми, платени с карта.
- При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

3.2. Връщане на суми, платени с наложен платеж.

3.2.1. По банкова сметка или пощенски запис.
- Връщането на платени с наложен платеж суми се извършва след попълнена онлайн форма за връщане на стока. Заявката трябва да съдържа трите имена по лична карта, лична банкова сметка на клиента, на която да бъде възстановена заплатената от клиента сума за стоката. Връщането на суми може да стане и с пощенски запис като е необходимо трите имена по лична карта, точен адрес: град, пощенски код, улица или блок.

4. Срок за възстановяване на суми платени с карта или наложен платеж.

- Съгласно разпоредбите на ЗЗП, Спортник възстановява на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката. 
- Спортник не носи отговорност при попълнени неверни данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми, от които може да произтече забавяне на срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.